iFlori » Termeni Si Conditii

Termeni si conditii

 

TERMENI SI CONDITII www.iflori.ro

 

1. ELEMENTE DEFINITORII

Termenii si conditiile generale se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre Online Marketing Consult prin intermediul magazinului virtual www.iflori.ro catre Cumparator si pot fi modificate numai cu acordul expres scris al ambelor parti.

Astfel, urmatorii termeni vor insemna:

Cumparator - persoana, firma, companie sau alta entitate juridica ce emite o Comanda.

Vanzator - societatea comerciala Online Marketing Consult, Nr.ord.reg.com./an J40/13117/2012

C.U.I.: RO 30884421 sediul(localitatea, str., nr.): Bucuresti, Aleea Tandarei nr.2, judetul Sector 3, Contul: RO41INGB0000999905756153, ING Bank .

Punct de lucru: Sos. Stefan cel Mare nr. 29-31, Sector 2, Bucuresti

Bunuri si Servicii - orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.

Comanda - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.

Contract - o Comanda confirmata de catre Vanzator.

Drepturi de proprietate Intelectuala (in cele ce urmeaza DPI) - toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.

Specificatii - toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in Comanda.

Produsele – produsele comercializate prin  magazinul online www.iflori.ro sunt produse noi.

 

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-ul anterior mentionat, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.

Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:

a. Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice

b. Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul)

c. Termeni si conditii

 

Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii.

Acceptare comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.

Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat.

 

3. EXTINDEREA OBLIGATIILOR VANZATORULUI

a. Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in Comanda si va livra Bunurile si Serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile Cumparatorului;

 

b. Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului, au caracter informativ si pot fi modificate de catre Vanzator, fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat;

 

c. Comunicarea cu magazinul - se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la sectiunea "contact". Vor fi excluse din site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

 

d. In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, iflori.ro isi rezerva dreptul de a cere utilizatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul site-ului.

 

4. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

 

5. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA (DPI)

Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informarile primite de la Vanzator.

De asemenea, numele site-ului precum si insemnele grafice sunt marci inregistrate in proprietatea Online Marketing Consult si nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al proprietarului.

Nu se pot folosi prin tehnici informatice (in sensul limbajelor de programare web) orice informatii protejate de legea drepturilor de autor , fiind permise doar hyprlink-urile care prezinta serviciul www.iflori.ro intr-un mod corect conform cu termenii si conditiile prezentate, fara interpretari sau adaugiri care sa provoace confuzie sau puna intr-o lumina falsa produsele si sericiile oferite.

Pentru orice probleme legate de proprietate intelectuala va rugam contactati-ne: contact@iflori.ro
 

6. CONFIDENTIABILITATE – PUBLICITATE si PROTECTIA DATELOR – POLITICA DE CONFIDENTIALITATE

Informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator Vanzatorului, vor ramane in proprietatea Vanzatorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris la Vanzatorului si dupa obtinerea unui angajament de confidentiabilitate din partea celui care le primeste.

Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

Mesajele iFlori.ro sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de iFlori.ro. Astfel sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor. Datele clientilor nu pot fi folosite, si nici furnizate altor parti.

Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul site-ului www.iflori.ro. Online Marketing Consult SRL nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

Prin inscrierea in baza de date iFlori.ro, cumparatorul isi ofera consimtamantul expres, in limitele legislatiei in vigoare, de a fi contactat de catre terti: furnizori de servicii de marketing, alti furnizori de servicii; agentii de stat, guvernamentale sau asociatii din domeniul asigurarilor, atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru; alte companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a produselor si serviciilor noastre etc.

Prin inregistrarea ca utilizator al www.iflori.ro vom inregistra o serie de date personale, precum numele si prenumele, adresa de email, data nasterii dar si alte informatii cu caracter personal, in scopul identificarii dumneavoastra si pentru a face posibila prelucrarea comenzilor.
Pentru newsletterul si alertele www.iflori.ro va trebui sa ne transmiteti o adresa de e-mail valida precum si alte date personale. Aceste date personale vor fi folosite exclusiv de Online Marketing Consult SRL operator al siteului www.iflori.ro, in scopurile pentru care au fost colectate si pentru care v-ati exprimat acordul. Ele nu vor fi instrainate catre terti. Online Marketing Consult SRL este operator inscris in registrul ANSPDCP cu numarul 28501, inregistrat sub numarul 7817 /24.04.2013.
 

7. TERMENE PENALITATI

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a Comenzii, Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii. Cumparatorul va avea dreptul sa revendice daune suplimentare de la Vanzator, cand este permis de lege, in cazul neindeplinirii totale sau partiale din partea vanzatorului a executarii Contractului in conformitate cu termenele stabilite.

In cazul in care Cumparatorul intarzie din vina sa plata marfurilor in termenul prevazut in factura emisa de Vanzator, este obligat la plata unei penalitati de 0,5% pe zi din suma datorata.

In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 3 zile lucratoare.

 

8. PRETURI - FACTURARE - PLATI

Preturile produselor si serviciilor afisate in cadrul site-ului www.iflori.ro includ T.V.A. (Online Marketing Consult SRL colecteaza TVA) conform legii in vigoare.
Cu exceptia cazurilor in care este prevazut altfel, preturile produselor afisate pe www.iflori.ro reprezinta preturile finale de cumparare si includ TVA (taxa pe valoare adaugata de 24%, valabila in Romania). Preturile finale de cumparare pot fi preturi sugerate de catre producatori sau furnizori, sau pot fi estimate in functie de preturile standard practicabile la nivelul industriei produsului comercializat. Preturile finale de cumparare pot sa nu reprezinte cele mai competitive preturi de pe un anumit segment de produse sau pentru o anumita perioada.
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator proforma(urmata de factura transmisa pe email) pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Facturile se transmit electronic conform livrarilor efectuate. Facturile in in format fizic se vor elibera si trimite la cererea Cumparatorului prin servicii de curierat rapid cu plata la destinatie.

Plata se efectueaza online, prin transfer bancar, depunere de numerar, in sistem ramburs sau alte sistem de plata mentionate in mod explicit.
Pretul final poate include taxa de ramburs sau alte taxe specificate in cadrul comenzii.


 

9. RISCURI SI RESPONSABILITATI

a. Livrare

Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator.

b. Transport - Ambalare

In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern cu care Vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul Cumparatorului.

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

Vanzatorul va efectua livrare Bunurilor si Serviciile pe teritoriul Romaniei.

 

10. ACCEPTARE

Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor, atunci Vanzatorul va aduce la conformitate Produsele si Serviciile.

 

11. GARANTII

Toate produsele comercializate de catre site-ul www.iflori.ro, cu exceptia celor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

 

12. TRANSFERUL PROPRIETATII

Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferate la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare - semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului). In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora.

 

13. RASPUNDERE

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.

Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.

 
14. RECENZII, COMENTARII, COMUNICARI si alte tipuri de continut


Utilizatorii/vizitatorii pot posta recenzii, comentarii sau alte texte; sugestii, idei, intrebari,  articole sau alte tipuri de materiale, atata timp cat continutul acestora nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, nu incalca dreptul la intimitate sau legea cu privire la protejarea proprietatii intelectuale; nu contine virusi informatici, comunicari comerciale, politice, care instiga la ura sau intoleranta pe motive etnice, religioase, rasiale, de orientare sexuala, mesaje colective sau alte forme de " spam ".

In vederea postarii de recenzii, comentarii, comunicari si alte tipuri de continut, nu puteti folosi adrese de e-mail sau identitati false. www.iflori.ro isi rezerva dreptul, dar nu are obligatia de a elimina sau edita toate tipurile de continut postate de catre utilizatori si nu are obligatia de a revedea periodic acest continut.
Din momentul realizarii postarii de recenzii, comentarii si alte tipuri de texte pe www.iflori.ro, transmiteti, in afara cazurilor in care Online Marketing Consult SRL indica altfel, drepturile de proprietate intelectuala, in mod neexclusiv, perpetuu, irevocabil, asupra materialelor postate. Online Marketing Consult SRL are dreptul de a modifica, reproduce, transmite, adapta, publica, distribui materialele postate de catre utilizatori, prin orice mijloc de comunicare in masa, din orice tara.

Prin postarea de recenzii, comentarii, comunicari si alte tipuri de continut pe www.iflori.ro, cedati dreptul catre Online Marketing Consult SRL de a folosi numele dumneavoastra. in relatie cu materialele postate; garantati ca detineti sau controlati intr-o alta forma, dreptul de proprietate intelectuala asupra materialelor pe care le postati; ca materialele postate nu violeaza nici una dintre conditiile de postare ale recenziilor, comentariilor, comunicarilor si alte forme de continut din partea utilizatorilor, ale www.iflori.ro.
www.iflori.ro are dreptul, dar nu obligatia de a monitoriza, edita sau sterge, orice tip de continut sau activitati ale utilizatorilor www.iflori.ro.
www.iflori.ro nu este responsabil si nu isi asuma responsabilitatea pentru nici unul dintre materialele postate de catre alte terte parti pe Site. www.iflori.ro are dreptul de a nu publica toate comentariile si articolele propuse de catre utilizatori.


15. RECLAMATII privind incalcarea legii referitoare la protejarea proprietatii intelectuale


www.iflori.ro  respecta dreptul la proprietatea intelectuala a tertilor. Daca ati observat  informatii care incalca dreptul acestora la proprietate intelectuala, va rugam sa ne trimiteti o instiintare la adresa de email: contact@iflori.ro, sau sa ne contactati la numerele de telefon, sau la adresa de corespondenta, comunicate in prezentul contract.

 

16. PREZENTAREA ofertei


Online Marketing Consult SRL isi rezerva dreptul de a opera oricand, orice modificari asupra preturilor si datelor tehnice prezente pe site-ul www.iflori.ro , fara o instiintare prealabila. Datele tehnice si specificatiile prezente pe site-ul www.iflori.ro  au caracter informativ si nu reprezinta o obligatie contractuala. Fotografiile de pe site-ul www.iflori.ro au caracter informativ si pot exista diferente intre acestea si produs.

 

17. CONDITII de garantie


Garantia se solutioneaza la sediul Online Marketing Consult SRL prezentat in pagina de contact, prin repararea sau inlocuirea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea Online Marketing Consult SRL, iar expedierea se va face prin intermediul curierului rapid agreat. Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice pentru produsele proprii sau in functie specificatiile fiecaruia din produse in cazul celor din alte surse de productie.

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (serial number sau ambalaj), impreuna cu accesoriile aferente si copiile de pe factura fiscala/bon si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

 

18. DREPTUL de retur


Clientii www.iflori.ro au, conform legislatiei romane in vigoare, dreptul de a returna produsele achizitionate, prin denuntarea unilaterala a contractului de vanzare - cumparare incheiat la distanta, fara invocarea nici unui motiv in maxim 10 zile lucratoare, conform dispozitiilor Ordonantei de Guvern nr.130/2000, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.
Termenul de 10 zile lucratoare prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:
    a) pentru produse, de la data primirii lor de către consumator;
    b) pentru servicii, din ziua încheierii contractului;
Prin contract la distanta se intelege contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta.
Dreptul de retur in 10 zile lucratoare se adreseaza doar clientilor care au achizitionat produse online de pe site-ul www.iflori.ro
Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
Conform Ordonantei nr. 130/2000 consumatorul este raspunzator de achitarea cheltuielilor aferente returnarii produselor catre comerciant.

Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.
Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.

Procedura de denuntare si retur:

1. Puteti returna numai produsele care nu sunt perisabele si/sau alimentare. In consecinta, florile si dulciurile nu se pot returna, jucariile si alte produse neperisabile se pot returna.
Puteti notifica receptionarea comenzii in conditii neconforme, dovedind in prezenta reprezentatului firmei de transport sau a reprezentatului www.iflori.ro lipsa de conformitate in momentul primirii. In urma realizarii constatarii sub forma scrisa semnata de ambele parti, produsele vor fi inlocuite in maxim 5 zile din momentul inregistrarii constatarii in forma scrisa la sediul www.iflori.ro.
2. Returnarea se face prin trimiterea produselor pe adresa iFlori.ro, Sos. Stefan cel Mare nr 29-31, sector 2, Bucuresti, prin orice curier rapid doriti care livreaza la sediul mentionat.
3. Transportul coletului de retur va fi platit de catre dumneavoastra in momentul expedierii, in caz contrar fiind refuzat la primire.
4. In colet se vor afla toate documentele primate initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii.
5. Coletul trebuie trimis la sediul www.iflori.ro in maxim 5 zile lucratoare din momentul primirii comenzii.
6. Suma platita va fi rambursata integral, mai putin costul transportului care ramane in sarcina clientului, in intervalul 3-30 de zile de la primirea integrala a coletului de retur si scrisorii de denuntare (daca cele doua vin separate, cele 30 de zile trec de la ultima care a fost primita).

 

19. FORTA MAJORA

Niciuna din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

 

20. LEGEA APLICABILA - JURISDICTIA

Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente, apelandu-se initial la un proces de mediere.

 

21. PREVEDERI DIVERSE

Partile in contract vor fi considerate cantractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte. Termenii si conditiile din acest contract inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.